Повернення товару

Ми діємо на підставі закону про захист прав споживачів, який дає вам можливість повернути товар протягом 14 днів з дня купівлі. Оскільки інтернет-магазин ADRI орієнтований на доставку товарів по всій Україні, ми починаємо вважати цею годину не з дня замовлення і оплати товару, а з дня фактичного отримання вами товару на поштою або з дня доставки. Для цього Вам знадобиться, звичайно, мати на руках документ пошти (накладну), де буде вказана дата видачі посилки або товарно-транспортний документ який Ви отримали від кур'єра.

Відповідно до статті 9 Закону про захист прав споживача», Ви маєте право обміняти або повернути придбаний у нас товар протягом 14 днів після купівлі при дотриманні наступних умов:

  • Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, інших пошкоджень.

  • Товар не збирався і не монтувався, а також збережено його товарний вигляд.

  • Збережена в цілості упаковка товару і всі її компоненти.

  • Збережено комплектації товару, ярлики та заводське маркування.

  • Пред'явлення явлено товарний чек або накладна, що підтверджують факт купівлі товару.

  • Вартість транспортних послуг з повернення товару дорівнює вартості доставки і оплачується покупцем. У разі безкоштовної доставки, повернення товару оплачує покупець за тарифами перевезника,

УВАГА!!! Якщо замовлення на Вікна / Двері / Підвіконня / Відливи / Москітні сітки / Жалюзі / Ролети / Гаражні ворота індивідуальне (нестандартні конструкції), то даний товар відноситься до переліку товарів в додатку № 3 постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 року № 172 (Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню).

Гарантійне обслуговування товару

У нашому інтернет-магазині ADRI діє гарантія від виробника. За умови правильної експлуатації в нормальних умовах протягом гарантійного терміну ми безкоштовно усунемо виробничі дефекти, а в разі, якщо дефект неможливо усунути - замінимо браковану деталь. Терміни виконання гарантійного обслуговування встановлюються виробником.

Ми завжди намагаємося йти на зустріч покупцеві, але існують випадки, коли ми можемо відмовити в гарантійному обслуговуванні, якщо:

  • Збіг гарантійний термін.

  • Присутні випадкове пошкодження та дефекти, заподіяні клієнтом або третьою особою.

  • Пошкодження викликане нещасними випадками стихійних лих (природних явищ).

  • Пошкодження виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, надмірне навантаження, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження).

  • Пошкодження, були викликані використанням товару з порушенням правил експлуатації конкретно даного виробу.